Powered By Blogger

Bine ai venit!

Salut,bine ati venit pe blogul meu!
Va doresc o vizionare placuta si va rog sa nu folosti cuvinte obescene!
Va multumesc!

Cauta aici!


miercuri, 16 martie 2011

Site-uri de socializare

La inceput era ceva super-tare pt noi,cei care utilizam internetul zilnic,prin 2005 aparea hi5-ul.Toata lumea zicea cv in gen :  "ba mi-am facut sait dala misto hi5 dala" imi facusem si eu,mda era cv destul de dragut, dar in timp au aparut asa zisii smecher,sukari,mafioti,bossi  care isi promoveaza taranismele prin hi5,mai exact prin comuri cu poze ( mai dau si eu dar nu in exes) prin poze luate de pe google images etc. Inca o problema este chestia cu " lasa-mi comm dau back".Oamenilor,copiilor hi5 nu este o competitie,cine strange cele mai multe comm-uri.
Oricum vorbesc singur.Ce credeti ca daca un asa numit `boss de hi5` vede aceasta postare isi schimba intentile,neah,nu in ziua de azi.:-j el ramane tot la principiul : ai comm-uri multe est smecher.Sau cand trimiteti mass-urile idioate cu linkurile de la hi5-urile voastra sa va dau comm.Daca am placerea dau dak nu,nu.

Am terminat cu hi5,s-a invechit,de ceva vreme a aparut facebook-ul sau cum ii spun unii tarani "feis -buci"
Cand mergi pe strada si vine unu si iti spune,ba lasa-mi coment pe feisi buci sa nu uita sa-mi postezi cv pe perete.Ce idiot!:-j.

Deci cu aceasta postare vreau sa transmit un mesaj clar : site-urile de socializare sunt sa cunosti persoane noi si sa comunici cu prietenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu