Powered By Blogger

Bine ai venit!

Salut,bine ati venit pe blogul meu!
Va doresc o vizionare placuta si va rog sa nu folosti cuvinte obescene!
Va multumesc!

Cauta aici!


miercuri, 16 martie 2011

Jocurile pe pc si evolutia lor

Salut,in acest post voi vorbi despre jocurile pe pc.La inceput ma jucam cel mai tare joc din acea vreme,adica Mario apai a aparut DX_ball,eram mic si imi placea.Peste un tipm au aparut flash-urile,mda erau multe si misto.Apoi mi-am bagat net.Ma jucam si eu pe miniclip.ro/com era tare.Apoi a aparut prin 2006 Gta vice city-in minte mea un joc belea in care poti sa omori oameni,am crescut oleaca mai mare si am jucat prima data san andreas,mama ce belea!APoi prin 2007 am descoperi cs`ul.Toti copiii se jucau,asa ca m-am bagat si eu.Prin 2008 dadusem deja de cal of duty 2, mda avea grafica ,era tare!In 2009 ma jucam Gta 4 real,Call of duty 4 ,si nu in ultimul rand Psi Ops dar calculatorul nu mai era singurul joystik,aveam un smartphone,un iphone 2 pe care ma jucam,in fine l-am pierdut :( ce trist ca in doua zile mi-am luat nokia n95,era misto si ala.Asa am ajuns in 2010 ma jucam Prototype,Cs 1.8 ,Psi Ops, Gta 5 portagle,imi luasem laptop de 1000 DE $ aveam windows 7,dar PROTOTYPE NU MERGE PE LAPTOP  asa ca l-am bagat in pc.2011, m-am lasat de jocuri,mai joc decat cs! Dupa cum se vede m-am apucat de blogareala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu